Jom Follow Ramai-Ramai

Jumaat, 8 April 2011

acik kau bohsia

hey . sori lame tak update blog ni . rindu ke ? hehe

nak story siket pasal cucu itam ni . nak tahu tak ? dia ni memang tak berubah doe . penat aku nasihat dia . tapi kauorang nak tahu ape dia cakap . "lantak arw hidup aku , sukahati aku la" pastu dia buat muke . pewh bengang giler . aku tahu la dia ade laki . tapi tak payah la nak jual name laki kau tu kat kitorang . kau ingat kau seorang je ade laki . aku pun ade la . better daripade laki kau . tapi ade aku kesah ? tak de kan ? haha bagus .

pasal kelas . memang aku tak puas hati giler . mane tak nye . semua cadangan yang aku bagi semua dia tak nak dengar . haish ! sabar je la . yes aku tahu dia PENOLONG KELAS . tapi tak salah kan dia terima pendapat orang lain . and bukan pendapat dia je yang bagus . sedar la weyh . kau bajet bagus arw . kalau la cikgu tahu perangai kau cm ni . memang dah lame kau kene lucut jawatan !!

ape lucut jawatan??!!! yes!!! aku orang yang pertama yang akan raikan kan . haha sebab dia asyik menyakit kan hati je .

Tiada ulasan:

Catat Ulasan